Lucie Šumová: 5 special things for nails

5 special things for nails

By | 14:52 32 comments
Chtěla bych vám představit 5 speciálních věciček na nehty, tak třeba se vám tento článek bude hodit a líbit. Možná se vám bude zdát něco i zajímavé nebo užitečné a potřebné a také si to pořídíte. Nebo my můžete dát i nějaké tipy na něco dalšího a příště vám ukážu třeba mé oblíbené laky na nehty, pokud by vás zajímaly. Chcete i takový článek?? :))


1. RYOR regenerační olej na nehty:
Seženete ho TADY nebo v nějaké jejich prodejně. Používá se k ošetření nehtů a nehtového lůžka a když jsem ho na internetu viděla, věděla jsem, že ho musím zkusit, protože moje nehty jsou hrozné. Působí proti lámavosti nehtů, vyživuje nehtové lůžko a dokonale zjemňuje pokožku v okolí nehtů, jak píšou na stránkách. Jsem s tím spokojená a ráda jsem to zkusila. Může se to používat každý den a to i při manikůře, bohužel na to dost zapomínám, že to nepoužívám úplně každý den. No rozdíl jde poznat a nejlepší jsou nehty hned po použití. Uvidíme, jak budu spokojená časem, zatím to moc dlouho nepoužívám. Stojí to 70Kč a vypadá to jako balzám na rty. Pokud máte slabé a lámavé nehty, tak to určitě vyzkoušejte.


2. Regenerační olejová kúra:
Používá se jako regenerační, masážní a zábalová kúra na nehty a nehtovou kůžičku. Používá se proti třepení a lámání nehtů, vysušování nehtového lůžka a zabraňuje tvorbu záděr. Používám to tak, že si tím namažu nehty i kůžičku kolem nehtů a vmasíruji, nechám působit tak 20 minut. Podle mě pomáhá víc než to od Ryoru, ale oboje je fajn a oboje stojí za vyzkoušení, pokud nemáte od přírody pevné nehty a dokonalé nehtové lůžko. Jo a hezky to voní! Koupíte v drogerii a stojí to kolem 100Kč.

3. S-he ridge filler:
Používá ho moje sestra a tak vám ho za ni doporučím. Je to vlastně podkladový lak, který vyrovná povrch nehtu a prodlužuje trvanlivost druhé lakované vrstvy. Takže tento lak vždycky sestra použije před tím, než si nalakuje nehty nějakým barevným lakem a je s tím spokojená. Seženete v drogerii a myslím, že to bude stát taky tak kolem 100Kč, ale nevím.


4. Lak na nehty, který mění barvy
Tak tenhle lak mám z bornprettystore.com a je speciální tím, že mění barvy. Když je teplo, tak máte nehty růžové a když je zima, tak fialové. Tento lak v těchto barvách seženete přesně TADY, ale pokud prozkoumáte více stránky, tak najdete takový lak i v jiných barvách. Je to opravdu zajímavé, hlavně sledovat, jak sedíte ve škole a máte je chvilku růžové a chvilku fialové. Jen mě vadilo, když jsem na každé ruce měla nehty jiné barvy. To už se mi nelíbilo a bohužel lak moc dlouho na nehtech nevydrží a to jsem měla dvě vrstvy. Ani nevím, proč jsem si vybrala právě tyhle barvy, ale ta tmavě fialová na nehtech moc pěkně podle mě nevypadá. No to už je věc názoru, příště si koupím raději nějaký jednobarevný lak, ale za zkusit jsem to musela. :) Stojí v přepočtu kolem 150Kč.

5. Praskací lak essence
Myslím, že ho už všichni dobře znáte, protože to není žádná novinka a když to novinka byla, tak se o něm psalo na každém blogu, že jsem si ho dřív taky koupila. Poprvé jsem ho viděla od essence, tak ten mám. Teď už jsem ho viděla u skoro každého regálu s nějakou značkou v drogerii a myslím, že ho mají i v H&M. Tenhel lak dělá efekt popraskaných nehtů. Vůbec ho teda nepoužívám, ale třeba se někdy bude hodit a prodávají ho i v jiných barvách. Moc dlouho na nehtech bohužel nevydrží, raději si ho přetřete ještě průhledným lakem. Pokud nanesete až moc barvy, tak efekt nebude takový. jinak je takový zajímavý a má nízkou cenu, v drogerii ho seženete za 50Kč.

BĚHEM DNE PŘIDÁM I VIDEO S UKÁZKOU POSLEDNÍCH DVOU LAKŮ, AŽ HO PŘIDÁM, TAK O TOM BUDU INFORMOVAT NA FACEBOOKU
Novější příspěvek Starší příspěvek Domovská stránka

32 komentářů:

  1. ta první věcička by se mi hodila, nehty se mi lámou a loupou, ale u nás nic od ryoru není což je škoda, docela, jinak pěkný článek na ostatní laky se těším :)

    OdpovědětVymazat
  2. Miluju ten praskaci lak! Mozna tak jedine co mi tu chybi jsou 'tycinky' na nehty z ruzoveho dreva. Bez tech se zase neobejdu ja. A clanek o oblibenych lacich bych hodne moc chtela! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty já nepoužívám a snad brzy napíšu článek o oblíbených lacích teda. :)

      Vymazat
  3. Akorat by v nazvu melo byt THINGS, pokud to je mnozne cislo:)

    OdpovědětVymazat
  4. ten lak od Ryor pouzivam aj ja teda ja lak ty olej :) ale je super

    OdpovědětVymazat
  5. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  6. teen regenerační olej na nehty by se mi hodil! možná si ho koupím:)

    OdpovědětVymazat
  7. tenhle černý cracing lak mám taky a nemůžu si ho vynachválit,je tak skvělý :)
    ráda bych vyzkoušela ten olejíček od ryoru,vypadá vážně dobře :)

    OdpovědětVymazat
  8. doma mám také praskací lak a hodně se mi líbí ten vynález od Ryoru ;) mně se totiž strašně štěpí nehty :/

    OdpovědětVymazat
  9. Ten regenerační olej od RYORu nebo ta olejová kúra od GS vypadá dobře! :) Něco takového by se mi teď určitě hodilo :)

    OdpovědětVymazat
  10. Mám moc ráda tvé články a blog a tak Ti musím oznámit snad příjemnou zprávu že jsem Tě nominovala na Versatile Blogger Award u mě na blogu a byla bych moc ráda kdyby jsi v něm pokračovala a doufám že Tvůj blog bude nadále takovým jakým je doposud.

    OdpovědětVymazat
  11. Mám z toho jen ten praskající lak od Essence a mě moc nevyhovovala ... lepší službu mi udělal OPI :) jinak ten měnící lak bych také moc ráda vyzkoušela ;)

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  12. Ten essence praskací lak mám ,akorát bílý a je fakt úžasnej.....

    OdpovědětVymazat
  13. Určitě si koupím ten praskací lak.Už o tom dlouho uvažuji a tahle recenze tomu jen propěla spousta lidí si ho totiž chválí!))Krásný článek a moc pěkné fotky!

    http://dreamaboutflowers.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  14. Ten praskací mi jako novinka přišel úplně super, ale jak to tak postupem času sleduju, zas moc velkou nádheru v tom nevidím... Ale jinak super článek :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, taky se mi to už tolik nelíbí a vůbec ho nepoužívám, ale na vyzkoušení dobrý, protože já z toho byla ze začátku nadšená!:D

      Vymazat
  15. zkusila bych nejaky ten olejicek, diky za tip! :)

    http://ivetsperspective.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  16. regenerační olej od Ryoru se budu snažit co nejrychleji pořídit ;))

    OdpovědětVymazat
  17. Nemám ráda praskací laky od essence, bohužel mě strašně zklamaly...://

    Zvu tě na GIVEAWAY
    www.dreamaboutvendy.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  18. Mam ten praskaci bilej a nosim ho pres cerne nehty, takze pak vypadaji zebrovane:D Jinak uz se tesim na clanek o lacich:)

    OdpovědětVymazat
  19. Pěkný článek. :) Praskací lak mám taky a jsem s ním na 100% spokojená. ;) :)

    OdpovědětVymazat
  20. Asi si skočím po ten podkladový lak, co používá ségra. :)

    OdpovědětVymazat
  21. Já mám nehty od lakování strašně poničené a zrovna scháním něco na zpevnění, takže díky za tipy :))

    OdpovědětVymazat