Lucie Šumová: NEW IN: Forever21

NEW IN: Forever21

By | 20:28 53 comments
New in posty bych řekla, že máte docela rádi a že vás baví. Myslím si to teda podle komentářů a taky mě osobně na blocích takové články baví a zajímají. Ráda se podívám, co si ostatní koupili a kde a třeba mě to i inspiruje. Proto vám dnes ukážu, co jsem si objednala já a sestra z Forever21. Objednávala hlavně sestra, která i přišla s tím, že si něco objednáme. Nebo spíš ona objedná. No tak jsem toho využila a vybrala jsem si také dvě věci. Když už je nad €75 poštovné zdarma, jinak stojí teda 6. No tak se na to pojďme podívat! Často se na sestru ptáte, tak vás třeba i bude zajímat, co si koupila. Doufám, že se někdy nechá i vyfotit na blog. V neděli plánujeme nějaké společné focení, takže se můžete těšit na fotky!!


Tak to jsou naše radosti, které nám dnes přišly a taky v čem nám přišly (↓), zase moc pěkně zabalené. Objednávaly jsme 17.4. (úterý) a balíček nám přišel dnes 23.4. (pondělí). To je rychlost, na to, že to dorazilo z Holandska. Jinak recenzi na e-shop už jsem psala a článek najdete TADY. Věřte, že kdybych nebyla spokojená, tak bych znovu já ani sestra neobjednávala. :)) Vy máte zkušenosti s Forever21 nebo v něm nakupujete jen v zahraničí v obchodě? Doufám, že někdy i na nějaký jejich obchod narazím.




První je tohle sako, které sestra vybrala opravdu pěkně. Líbí se mi asi nejvíce ze všeho a i ta barva je nejlepší. Co na sako a na jeho barvu říkáte vy? Jako detail jsou jeho krásný zlatý knoflíky, které mě zaujaly. Jinak u saka jsou i dva náhradní, kdyby se nějaký ztratil a někam zatoulal.



Sestra je do šatů blázen a přeci jen už se blíží léto a přichází sluníčko, tak to sestru lákalo k šatům ještě víc než jindy. Pořídila si tyhle (podle mě růžové, podle ni korálové a podle někoho jiného zase oranžové) šaty, které jsou zajímavý tím, že mají krásně vykrojené záda. V létě, až bude opálená, to bude vypadat určitě hezky. Někdy vám to i vyfotím, šaty se mi špatně fotily, tak aspoň takhle. Druhá fotka nic moc, ale řekla bych , že právě na té druhé fotce je ta barva šatů spíš taková jako ve skutečnosti. Jinak, jaká si myslíte, že je to barva? To by mě zajímalo. 



Sice je kratší, než jsme čekaly, ale sestra v něm bude zářit. Ke kalhotám/šortkám s vyšším pasem by to bylo super. No uvidíme, jak to bude nosit sestra, přeci jen má trochu jiný styl než já. Ta vykrojené ramena dělají to obyčejné triko zajímavější!



Škoda, že jsem ho vyfotila tak zmuchlané a nepočkala chvilku a nevyžehlila ho nejdřív. Úplně ho to kazí, jinak je hrozně pěkný. Ta fialová barva se mi kupodivu líbí, přitom vlastně tolik fialovou ani moc ráda nemám. Je to takové jednoduché triko do každého dobrého outfitu.




Ta si toho objednala co? Tyhle šperky jsou už poslední a jsou dva, oba zlatý. Jeden náhrdelník dlouhý, druhý krátký a jeden hezčí než druhý. Mě teda oslovilo víc to peříčko, které je krásně jemné a úplně roztomilé. Doopravdy je menší než na fotce, to je klam!! Haha.



A teď já! Při objednávání jsem se už viděla v Chorvatsku nebo o prázdninách v létě u šatníku s tím: ,,To je vedro, co si mám vzít asi na sebe?" No a tak jsem zvolila šaty a k nim zlaté sandálky. Šaty vypadají na fotce docela zvláštně, ale někdy je určitě uvidíte na mě a to vypadá taky trochu jinak no. :)) Sandálky jsou úplně obyčejné, ale zlaté ještě nemám a tak jsem za ně ráda. Celkově letní boty nakupuji hrozně ráda, hlavně všechny takové podobné sandálky. Jediné co se mi na nich nelíbí je to, že jsou mezi prsty. Nemám to moc ráda, ale tak uvidíme, snad nebudou nějak tlačit a bude to v pohodě. :))



 Ano, jsme spokojené a čekám další balíčky i z takových obchodů na které jsem ještě recenzi žádnou nenapsala, tak se můžete na nějaké brzy těšit. Snad už to dorazí, nemůžu se dočkat! :))
Novější příspěvek Starší příspěvek Domovská stránka

53 komentářů:

  1. Taky přemýšlím nad objednávkou tak uvidíme.

    OdpovědětVymazat
  2. Tie šaty tvojej sestry a aj tvoje sú skvelé! :)

    OdpovědětVymazat
  3. sačko je dokonalé! a aj tvoje šaty a sandáliky sa mi veľmi páčia :) teším sa na fotky,snáď budete mať v nedeľu pekné počasie

    OdpovědětVymazat
  4. Krásne farby, to sako je uzasne! ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherné veci :)

    http://www.lovebookbysarah.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  6. nejvíc se mi líbí to sako a sandálky!!:)

    OdpovědětVymazat
  7. muzu se zeptat kolik staly ty botky??...a jestli nevis jestli bych nejaky takovy mohla sehnat v nejakym kamennym obchode :/ jsou totiz uuuzasny a ja je shanim uz asi 3 mesice,.. :/

    OdpovědětVymazat
  8. ty sandálky jsou z nákupu to nejhezčííí!! áá, chci je taky :D

    OdpovědětVymazat
  9. Ty sandálky jsou moc pěkný! :))

    OdpovědětVymazat
  10. Mně se nejvíc líbí to fialové tričko s kapsičkou a ty sandálky, úplně úžasné..:)

    OdpovědětVymazat
  11. krásné barvičky :)))) jinak nenakupovala jsem tam nikdy, ale chystám se! ;)

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  12. pěkný nákup. nejvíce se mi líbí náhrdelníky a sandálky :)

    OdpovědětVymazat
  13. na ty 1. šaty jsem taky koukala, jsou krásný i zbytek :) doufám že brzo budou outfity :)

    OdpovědětVymazat
  14. Ty sandálky jsou hezký,já bych nějaký takový potřebovala,jelikož jedny se mi rozbili v chorvatsku,navíc, taky nemám to ráda mezi prsty :D

    OdpovědětVymazat
  15. moc se mi líbí ty tvé santálky, ta barva sáčka je božská <3
    Ady.

    OdpovědětVymazat
  16. miluju zlatý sandalý!:)
    skvěle jste vybraly holky!:)

    OdpovědětVymazat
  17. To sako je krásne, naozaj nádherná farba :)
    Ja by som na tie šaty povedala, že je to niečo medzi červenou a ružovou :)

    OdpovědětVymazat
  18. Ty boty a to sako jsou nejlepší, jinak se mi vše líbí moc ! :) A ty šat y jsou růžové prostě :D

    OdpovědětVymazat
  19. oboje dvoje šaty jsou naprosto úžasný !!

    OdpovědětVymazat
  20. Jsi rozmazlenej spratek co má všechno. Tohle není závist, pouze konstatování.

    OdpovědětVymazat
  21. takové šaty jako ty bych si asi nevybrala, i když na těle asi vypadají dobře, daleko se mi líbí ty sestry (už mě trošku rozčilovalo, kolikrát se to slovo v článku objevovalo :-D)
    jinak sandálky jsou super! ;-)

    OdpovědětVymazat
  22. To fialové tričko sa mi moc páči

    OdpovědětVymazat
  23. Super kousky! A ta barva šatů? Na první jejich fotce vypadají jako červené a pak jsou spíše takové růžové:)

    OdpovědětVymazat
  24. Uzasný!
    Nejlepší to fialový tričko! mám rada FREE style. Je takový volný, jedno jsem si taky pořídila!))
    Další ze tvých obdivovatelek!
    MILUJU TVUJ BLOG!
    xxx

    OdpovědětVymazat
  25. nádherný věci jsi si objednala ! :)

    OdpovědětVymazat
  26. Wow, everything looks so pretty! Can't wait to see you wearing all of this!

    vivo make-up♥mfashionfreak

    OdpovědětVymazat
  27. tyjo, já jsem si v Londýně z forever21 nic nevybrala a teď lituju !! Tohle jsou super věci :)

    OdpovědětVymazat
  28. Můžu se zeptat, jak je to s velikostí bot? Nějaké rozdíly v čísle? Třeba zda tady není nějaký rozdíl a nepotřebuješ větší/menší číslo, než normálně?

    Věci jsou krásné, těším se na fotky! :) A jinak z jakých obchůdků jste, holky, ještě objednávaly? :) Těším se na články. ;)

    OdpovědětVymazat
  29. najviac sa mi páčia doplnky :)

    OdpovědětVymazat
  30. Emm- Mám velikost 38 a objednala jsem si velikost 38, ale u těch sandálek se to moc porovnávat nedá. Jak tam nemají moc žádný pásky, jen takhle mezi prsty, tak si myslím, že bych mohla mít v klidu i 37! 39 Už ne, to by mi na noze asi vyselo no.

    OdpovědětVymazat
  31. Luuci, to sako a boty ti hrozně závidím!!!

    OdpovědětVymazat
  32. tak to je super, taky bych si chtěla někdy něco takhle objednat a ještě toho mít tolik :)
    ta tvoje šaty se mi líbí nejvíc :)

    OdpovědětVymazat
  33. ta barva těch šatů je, řekla bych, fuchsiová (fialovo-růžová)a jinak... ty boty! ach! :)

    OdpovědětVymazat
  34. Sako a botičky jsou kouzelné! :)

    OdpovědětVymazat
  35. To sáčko vypadá úžasně! :)

    OdpovědětVymazat
  36. Moc se mi líbí ta barva toho saka! A podle mne jsou ty šaty růžový:D

    OdpovědětVymazat
  37. wuaaa tie sandálky sú dokonalé! a to sako!<333
    krásne veci,máte štýl baby:)

    OdpovědětVymazat
  38. Krásné věci! Z Forever21 si chci něco objědnat už strašně dlouho!

    OdpovědětVymazat
  39. ahoj :) prosím poštovné je 6 eur za všetko alebo za každú vec zvlášť? inak pekný blog :)

    OdpovědětVymazat
  40. cocoshelly- Ahoj:) Poštovné se platí jen jedno na jednu objednávku. :)

    OdpovědětVymazat
  41. nádherné věci, nejvíc se mi líbí ty šaty =), oboje jsou nádherný =)

    OdpovědětVymazat
  42. holky, skvěle jste vybrali :) moc se mi líbí ty dvě trika, skvělý barvičky.

    OdpovědětVymazat
  43. To sako, och! Celkově skvělé úlovky :)

    OdpovědětVymazat
  44. akorát barvičky na léto:)) ani jedna věc nemá chybu, to sáčko má dokonalou barvu!:)

    OdpovědětVymazat
  45. nádherně barevné, ale nejvíc bych brala to sako;)

    OdpovědětVymazat
  46. Já jsem nakupovala už několikrát, ale vždycky přímo v obchodu. Ten obchod je obrovský! a je tam spoustu krásných barev atd. Jinak moc pěkný výběr věcí, už se těším až je na tobě uvidíme :)

    OdpovědětVymazat