Lucie Šumová: NEW IN: Romwe

NEW IN: Romwe

By | 16:49 59 comments
Možná si vzpomínáte, když jsem se s vámi radila, co si vybrat na Romwe. Článek jsem o tom psala TADY a o pár dní později jsem přidala GIVEAWAY, kde jste mohli hádat, co jsem si vybrala! Slíbila jsem, že až mi balíček přijde, tak vyhlásím vítěze, tak si držte palce a večer to vyhlásím i v TÉTO giveaway. Máte poslední šanci se zúčastnit, tak šup! :) A teď se vám pochlubím s tím co mi přišlo, tak schválně, kdo to tipl správně.
Recenzi na Romwe jsem už jednou psala TADY. Minule jsem si balíček objednávala 7.11. a přišel 22.11. a teď to trvalo teda o něco déle! Objednávala jsem 22.3. a přišlo mi to dnes 18.4. Hlavně, že jsem se dočkala a jsem spokojená! No pojďme se na všechno podívat blíž. A brzy se můžete těšit určitě na outfity v tomto oblečení.


Jako první jsem si vybrala TOHLE triko, které bylo a je jen v jedné velikosti a tak jsem vzala to. Je mi velké, tak jsem ho dala mamce, která z něj měla radost. Líbí se mi, jak je jednoduchý a jak je to taková jemná barva. Doopravdy je trochu světlejší, než na fotce, kterou mají na stránkách bych řekla.


Dále jsem si vybrala šaty na které jsem se těšila úplně nejvíc! Najdete je TADY a pokud už by nebyly, počkejte a zase budou. Já když jsem si je vybrala, tak jich měly asi 5. Pak jsem si je večer chtěla objednat a nebyly. Další den ráno měly dalších 5 kusů a já si je rychle objednala. Kolem oběda zase nebyly žádný, pro zajímavost jsem to takhle kontrolovala. Takže s doplňováním zboží to má Romwe super! :))



Dále jsem se nemohla rozhodnout jestli košili a nebo svetr, nakonec vyhrál svetr! Jsem spokojená a mám z něj vážně radost. Vlajka na zádech se mi líbí, dělá ten svetr hned o něco zajímavější. Asi ve svetru jdu hned zítra do školy! TADY ho můžete obdivovat. :))



Novější příspěvek Starší příspěvek Domovská stránka

59 komentářů:

  1. Moc krásný věci.. Ty šaty jsou nádherný! :)

    OdpovědětVymazat
  2. moc se mi líbí to obyčejné tričko, taky bych chtěla nějaké v takové barvě, a i svetr je super! :))

    OdpovědětVymazat
  3. krásné věci,už se těším až to na tobě v outfitu uvidím! :)

    OdpovědětVymazat
  4. týjo :) všechny věci jsou krásné ;)

    OdpovědětVymazat
  5. ne svetru se mi nelíbí jenom ten nápis london, jinak ty šaty jsou absolutně skvělé! :) budou ti moc slušet :) hned jak bude teplo, tak šup do nich a outfit na blog! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky si myslím, že by bez nápisu byl lepší, ale nevadí mi to takhle. :) Určitě outfit v šatech bylo, už se těším na pěkné počasí! :)

      Vymazat
  6. Ty šaty jsou naprosto ale naprosto ÚŽASNÉ!! :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Ty šaty jsou krásnéa ten svetr, nejlepší..:) Dobře sis vybrala..:)

    OdpovědětVymazat
  8. Ty šaty jsou krásné! A Lucy, nechci otravovat, ale psala jsem ti mail a neodepisuješ, tak nevím, jestli došel.. :)

    OdpovědětVymazat
  9. tak ten svetr je naprosto božííííí :)

    OdpovědětVymazat
  10. Ty šaty jsou úžasné, ale nejsou krátké?

    OdpovědětVymazat
  11. Svetr je nejvíc úžajnej!:))

    www.fashion-is-my-way.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  12. Úžasné věci, hlavně ty šaty :)

    OdpovědětVymazat
  13. svetr je naprosto perfektní!!!
    a šaty se těším až uvidím na tobě, vypadají zajímavě a určitě budou skvělé i třeba na nějakou party :)
    Ady.

    OdpovědětVymazat
  14. To hnědé triko bych si asi neobjednala :-) Je takové obyčejné :-)

    OdpovědětVymazat
  15. super veci :) ja dúfam, že vyhrám giveaway! :DD

    OdpovědětVymazat
  16. Krásný šaty, těším se na outfit!:)

    OdpovědětVymazat
  17. tak jsem se netrefila, sakra:D:D ale ten svetr.. nadhernej!:D

    OdpovědětVymazat
  18. já nevěděla že je ten svetr s vlajkou! :D
    krásný, všechno!!! :)

    OdpovědětVymazat
  19. sú to všetko pekné veci, no ja by som si to obyč. tričko z Romwe nekúpila, lebo vo viacerých obchodoch môžeš také kúpiť skoro hockde

    OdpovědětVymazat
  20. krásne veci, hlavne tie šaty!!!<3dokonalé

    OdpovědětVymazat
  21. Taky se mi nelíbí ten nápis London, škoda. Jsem zvědavá na šaty na tobě :)

    OdpovědětVymazat
  22. krásny svetrík, aj šaty - rozkošné! ♥

    OdpovědětVymazat
  23. Jéé :)) Ten svetr... A vlastně vše je dokonalé. :) P.S.: Tipla jsem si správně ;)♥:D

    OdpovědětVymazat
  24. aaa bože já jsem zvědavá kdo ty šaty vyhraje, tak moc se těším :)
    a věci jsou nádherné, vybrala sis super!

    OdpovědětVymazat
  25. Já sem zrovna tipovala tu první variantu s košilí, ale svetr je taky fajn :-))

    OdpovědětVymazat
  26. Šaty jsou úžasné a svetr stejně tak! :))

    OdpovědětVymazat
  27. Tý jo !!! Veliká závist :)
    www.domul-roni.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  28. 3atz jsou nejkrásnější, budeš v nich jako princezna!:)

    OdpovědětVymazat
  29. ty šatičky jsou krásný :) závidím všechno

    OdpovědětVymazat
  30. líbí se mi svetr :) šaty mi přijdou na tom ramínku teda nic moc, ale jsem zvědavá až se nám v nich ukážeš :) třeba změním názor ...

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  31. Love your new stuff :) xx
    http://teenfashioncorner.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  32. naprosto boží věci! ♥_♥

    OdpovědětVymazat
  33. ash great clothes! they will look perfectly on you!
    i really love the style <3

    Im gonna follow you and hope you will do the same!

    xx

    www.blondedutchpie.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  34. teším sa na outfity a myslím,že som tipovala tú druhú možnosť :)

    OdpovědětVymazat
  35. Pefektní nákup! :) Njelepší ten london svetr!;)

    OdpovědětVymazat
  36. Můžu se zeptat kolik jsi za ten nákup platila v přepočtu na české koruny? :) jinak jsou to super věci! dala bych si říc. Mila

    OdpovědětVymazat
  37. jéé..Na ty šaty už se chystám dlouho.Jak je to s velikostma z Romwe? Budou fotky šatů i na postavě?Ráda bych je na někom viděla než si je pořídím :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. až bude hezky, tak se v nich vyfotím :) šaty mají jen v jedné velikosti a píšou tam rozměry, mě jsou. :)

      Vymazat
  38. Rozhodně fadím těm šatám,vypadájí moc pěkně :)

    OdpovědětVymazat
  39. Naprosto obyčejné věci, jediný ten svetr je originální, ale třeba u toho trika nechápu, proč si ho objednávat z Ameriky...to už mi přijde trochu úchylka.

    OdpovědětVymazat